Inzercia
Odporučte nás

Domnievate sa, že by naše stránky mohli zaujímať niekoho z Vašich priateľov či známych?

» Odporučte nás!

FAQ

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1)

Ako sa môžem stať vašim klientom?


2)

Platím niečo za registráciu?


3)

Má registrácia na Nunofi.sk pre mňa nejaké výhody?


4)

Ako môžem objednať tovar?


5)

Môžem u vás objednať tovar ako právnická osoba (teda ako firma)?


6)

Aký je minimálny odber na jednu objednávku?


7)

Sú skladové zásoby, ktoré vidím na internete, aktuálne?


8)

Čo mám robiť, keď nie je možné odoslať objednávku z e-shopu?


9)

Ako budem vedieť, že som objednávku správne dokončil?


10)

Čo mám robiť, ak mi potvrdenie o dokončení objednávky neprišlo?


11)

Je možné potvrdenú objednávku opravit?


12)

Ako môžem za objednávku zaplatiť?


13)

Akým spôsobom mi bude doručená moja objednávka?


14)

Aká je cena dopravného?


15)

Ako sa dozviem, že moja objednávka už bola odoslaná?


16)

Kedy mi bude doručená moja objednávka?


17)

Čo mám robiť, ak mi nebola doručená objednávka ani po 10 dňoch od odoslania?


18)

Ceny uvedené v eshope sú s alebo bez DPH?


19)

Zabudol som heslo, čo mám robiť?


20)

Kde nájdem faktúru?


21)

Kde nájdem číslo vášho účtu?


22)

Ako mám postupovať pri reklamácii?


23)

Je Nunofi.sk na Facebooku? Môžem sa stať vašim fanúšikom?



Ako sa môžem stať vašim klientom?

Je to jednoduché. Stačí sa zaregistrovať. Na titulnej strane v hlavnom menu máte ikonku "Registrácia". Jednoducho na ňu kliknite a vypíšte požadované údaje.

Nahor


Platím niečo za registráciu?

Registráci na www.nunofi.sk je bezplatná, neplatíte za ňu vôbec nič

Nahor


Má registrácia na Nunofi.sk pre mňa nejaké výhody?

Registrácia má pre vás hneď niekoľko výhod. Predovšetkým nemusíte neustále vyplňovať vaše osobné údaje zakaždým keď budete chcieť nakupovať. Váš prístup je chránený heslom, ktoré môžete kedykoľvek meniť. Máte možnosť spravovať svoje konto, čo znamená zmenu dodacej adresy, tel.kontaktov, e-mailu, čo nám uľahčí a urýchli dodanie vami objednaných predmetov. Ďalej máte možnosť prehliadania Vašich predchádzajúcich objednávok, vytvárať si skupiny obľúbených položiek, ako aj zaregistrovať sa na odber noviniek, vďaka čomu vám neunikne žiadna zberateľská zaujímavosť a novinka. V prípade zliav, vám budú tieto automaticky odpočítané z konečnej ceny tovarov v pokladni. To nie je všetko. Ako registrovaný užívateľ sa automaticky stávate členom Bonus Klubu Nunofi, čo znamená že za vaše nákupy nad 20€ body zbierate body, za ktoré si môžete vygenerovať zľavový kupón, alebo vybrať darček z Katalógu odmien. Viac sa dozviete v Bonus Klube: http://www.nunofi.sk/clanky/bonus-klub

Nahor


Ako môžem objednať tovar?

Najpohodlnejšie prostredníctvom e-shopu, ale samozrejme objednať je možné aj e-mailom alebo faxom. Objednávky realizované e-mailom, alebo faxom však strácajú výhody Bonus clubu.

Nahor


Môžem u vás objednať tovar ako právnická osoba (teda ako firma)?

Registrácia a aj objednávanie je možné aj pre právnické osoby, teda firmy s oprávnením podnikať. Stačí správne vyplniť obchodné meno, fakturačnú adresu, adresu dodania, údaje o IČO a IČ DPH a faktúra s tovarom vám príde vystavená s požadovanými údajmi a na požadovanú adresu.

Nahor


Aký je minimálny odber na jednu objednávku?

Objednať je možné už od 1 ks, prípadne 1 balenia alebo setu, pokiaľ sú predávané takýmto spôsobom. Túto informáciu nájdete pri každom produkte.

Nahor


Sú skladové zásoby, ktoré vidím na internete, aktuálne?

Áno, informácie o skladových zásobách, ktoré vidíte na internete sú aktuálne. Pokiaľ je pri položke uvedená informácia, že tovar sa nachádza skladom, je ho min 6 ks a viac. Pokiaľ stav skladu dosiahne množstvo 5 a menej kusov, zobrazuje sa reálne množstvo tovaru na sklade. Pokiaľ je pri tovare uvedená informácia, že tovar nie je na sklade, systém vám neumožní tento produkt pridať do košíka, nakoľko je vypredaný. Umožní vám len zaslať požiadavku o informácii jeho najbližšieho naskladnenia.

Nahor


Čo mám robiť, keď nie je možné odoslať objednávku z e-shopu?

Pravdepodobne nemáte správne vyplnené údaje potrebné pre odoslanie objednávky, ako napr. súhlas s obchodnými podmienkami, alebo nesprávne zvolenú kombináciu dopravy a platby.
V prípade pretrvávajúcich problémov nás neváhajte kontaktovať počas pracovných dní medzi 8.00 - 16.30 e-mailom obchod@nunofi.sk, alebo telefonicky 048/412 43 14.

Nahor


Ako budem vedieť, že som objednávku správne dokončil?

Po úspešnom zrealizovaní a dokončení objednávky vám bude systémom automaticky vygenerované potvrdenie o jej prijatí, ktoré vám bude zaslané na vami zadaný e-mail s označením poradového čísla objednávky.

Nahor


Čo mám robiť, ak mi potvrdenie o dokončení objednávky neprišlo?

Preverte si v nastavení svojho zákazníckeho účtu, či ste zadali správnu e-mailovú adresu. Pokiaľ je správna, je možné že ste nedokončili všetky kroky potrebné k úspešnému dokončeniu nákupu. V tomto prípade buď zrealizujte celý proces objednávky od začiatku až do konca, alebo nás kontaktujte počas pracovných dní medzi 8.00 - 16.30 e-mailom obchod@nunofi.sk alebo na čísle: 048 / 412 43 14.

Nahor


Je možné potvrdenú objednávku opravit?

Záleží od toho, kedy objednávku uskutočníte. Pokiaľ je to mimo pracovných hodín teda medzi 17.00 – 8.00 alebo cez víkendy a sviatky, je potrebné čo najskôr zaslať e-mail o požadovanej zmene v objednávke. V priebehu pracovného dňa vám odporúčame prípadné zmeny nahlásiť čo najskôr telefonicky na čísle 048/412 43 14, kým dôjde k vychystaniu a odoslaniu vašej objednávky.

Nahor


Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Za vašu objednávku máte možnosť uhradiť dobierkou, čo znamená pri prevzatí na pošte alebo od kuriéra, hotovostnou platbou u predávajúceho (v prípade osobného odberu), alebo bankovým prevodom.

Nahor


Akým spôsobom mi bude doručená moja objednávka?

Objednávky zasielame slovenskou poštou, alebo prostredníctvom kuriéra UPS. Oba spôsoby sa od seba líšia tak cenou, ako aj rýchlosťou dodania. Spôsob doručenia si môže každý zákazník zvoliť sám v objednávke.

Nahor


Aká je cena dopravného?

Kuriér UPS do 3 kg + balné * 4.55 €
Zásielky prostredníctvom kuriéra UPS sú kumulované a expedované v pracovné dni v pondelok, v stredu a v piatok. Tento spôsob je možné použiť pri balíkových zásielkach do 3 kg a hodnoty do 2500 €. Napr. v prípade objednávky zberateľských potrieb, mincí, bankoviek a iných cenín. Zásielka je poistená na 100% hodnoty. Doručenie dodávky je uskutočnené do 24 hodín od odovzdania tovaru prepravcovi. Kuriér doručuje zásielky v pracovných dňoch (mimo víkendov a sviatkov) v priebehu dňa.
Kuriér UPS do 10 kg + balné * 5.90 €
Zásielky prostredníctvom kuriéra UPS sú kumulované a expedované v pracovné dni v pondelok, v stredu a v piatok. Tento spôsob je možné použiť pri balíkových zásielkach do 10 kg a hodnoty do 2500 €. Napr. v prípade objednávky zberateľských potrieb, mincí, bankoviek a iných cenín. Zásielka je poistená na 100% hodnoty. Doručenie dodávky je uskutočnené do 24 hodín od odovzdania tovaru prepravcovi. Kuriér doručuje zásielky v pracovných dňoch (mimo víkendov a sviatkov) v priebehu dňa.
Slovenská pošta do 15 kg - balík + balné * 5.00 €
Zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty sú kumulované a expedované v pracovné dni v stredu a v piatok. Tento spôsob je vhodný na doručenie všetkých zberateľských potrieb, ktorých váha je do 15 kg.
Slovenská pošta - "Cenný list 2.triedy" + balné * 4.00 €
Zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty sú kumulované a expedované v pracovné dni v stredu a v piatok. Tento spôsob je určený na doručenie cenných listových zásielok do 1 kg a do hodnoty 500€. Napr. v prípade objednávky bankoviek, mincí, alebo sád mincí, prípadne ich kombinácií a iných cenín. Zásielka je poistená na 100% hodnoty.
Slovenská pošta do 1kg - listová zásielka + balné * 3.00 €
Zásielky prostredníctvom Slovenskej pošty sú kumulované a expedované v pracovné dni v stredu a v piatok. Tento spôsob je vhodný na doručenie všetkých zberateľských potrieb, ktorých váha je do 1 kg. Týmto spôsobom sa nemôžu posielať mince, sady mincí, bankovky a iné ceniny.
Osobný odber u predávajúceho * 0.00 €
Osobný odber je možný výhradne až po zaevidovaní 100% úhrady sumy objednávky na účte predávajúceho, alebo hotovostnej platbe v pokladni predávajúceho. Osobný odber je potrebné si vopred telefonicky alebo písomne dohodnúť.

Nahor


Ako sa dozviem, že moja objednávka už bola odoslaná?

Po odoslaní objednávky vám príde na vami zadanú e-mailovú adresu správa o odoslaní vašej objednávky spolu s informáciou o spôsobe jej odoslania a podacom čísle.

Nahor


Kedy mi bude doručená moja objednávka?

Objednávky doručované prostredníctvom kuriéra UPS sú balené a odosielané každý pracovný deň a termín ich doručenia je 24 hodín od ich odoslania.
Zásielky doručované Slovenskou poštou sú balené a odosielané každú pracovnú stredu a piatok a ich doručenie by malo trvať do 5 dní, maximálne však 10 dní.

Nahor


Čo mám robiť, ak mi nebola doručená objednávka ani po 10 dňoch od odoslania?

Pravdepodobne vás poštár alebo kuriér nezastihol doma. Každopádne vám však mal zanechať oznámenie o uložení zásielky na pošte alebo depe kuriérskej spoločnosti UPS. V prípade pošty sa však často stáva, že toto oznámenie poštári z nám neznámej príčiny do schránky nevložia a zásielka čaká na pošte.
Zájdite preto na poštu, alebo zavolajte na miestne depo UPS (záleží od toho akú formu doručenia ste si zvolili) a informujte sa o uložení vašej zásielky na základe uvedenia podacieho čísla, ktoré vám bolo zaslané v potvrdení o odoslaní zásielky. Pokiaľ sa vám nepodarilo prezistiť kde sa vaša objednávka nachádza, kontaktujte nás prosím počas pracovných dňí medzi 8.00-16.30 e-mailom obchod@nunofi.sk , alebo na tel. čísle 048/412 43 14.

Nahor


Ceny uvedené v eshope sú s alebo bez DPH?

Vzhľadom k tomu, že sme plátcami DPH, uvedené ceny sú vrátane DPH, mimo zlatých mincí, ktoré sú považované za investičné zlato, tie sú bez DPH.

Nahor


Zabudol som heslo, čo mám robiť?

Pokiaľ ste zabudli svoje prihlasovacie heslo, kliknite v hornom menu na hlavnej stránke na tlačidlo „Zákazník“. Zobrazí sa vám možnosť vložiť vaše meno a heslo a pod ním možnosť získať vaše prihlasovacie heslo po vložení vašej e-mailovej adresy. Pokiaľ ste vložili správnu e-mailovú adresu, heslo vám bude automaticky zaslané na váš e-mail a vy sa môžete bezproblémov prihlásiť do eshopu.
V prípade ak problémy pretrvávajú, kontaktujte nás v pracovných dňoch medzi 8.00 – 16.30 e-mailom obchod@nunofi.sk, alebo telefonicky 048/412 43 14.
Informácie o heslách nikdy nepodávame po telefóne. Je to za účelom zaistenia bezpečnosti dát s ktorými pracujeme.

Nahor


Kde nájdem faktúru?

Faktúra vám bude zaslaná spolu s tovarom. V prípade úhrady vopred, vám faktúru zašleme e-mailom aj s potrebnými údajmi na vykonanie platby.

Nahor


Kde nájdem číslo vášho účtu?

Číslo nášho bankového účtu nájdete na faktúre. V prípade záujmu o úhradu objednávky z účtu, prosím vyčkajte pokiaľ vám nezašleme vystavenú faktúru za vašu objednávku e-mailom.
Prosím neuhrádzajte žiadne sumy za vami uskutočnené objednávky pred tým, než vám e-mailom potvrdíme dodanie objednaných položiek, spolu so zaslaním vystavenej faktúry.
Automaticky vygenerované potvrdenie s číslom objednávky zaslané po uskutočnení vašej objednávky, nie je 100% smerodatné. Celá objednávka musí najprv prejsť našou kontrolou (zaberie to max. pár minút). Až následne vám potvrdíme presnú sumu aj s údajmi na platbu.

Nahor


Ako mám postupovať pri reklamácii?

Viac sa dozviete v našich Obchodných podmienkach v odseku Záruka, servis. Link na naše obchodné podmienky: http://www.nunofi.sk/scripts/nakupni_rad.php.

Nahor


Je Nunofi.sk na Facebooku? Môžem sa stať vašim fanúšikom?

Internetový obchod Nunofi.sk je aj na Facebooku. Budeme radi ak sa stanete naším fanúšikom.
Stačí kliknúť na link: http://www.facebook.com/nunofi.
Na facebooku navyše získate prístup k ostatným našim fanúšikom, môžete přidávat komentáre, ako prvý sa dozvedieť informácie z oblasti zberateľstva a máte možnosť súťažiť o zaujímavé ceny.

Nahor


Platobné metódy
Nájdete nás na Facebooku